CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Di sana Menanti Di sini Menunggu

Seumur hidup aku
Ini yang pertama
Pintu hatiku diketuk
Oleh dua wanita
Punyai ciri selama ini ku cari
Berbeza wajah ayunya tetap asli

Kalau ku pilih di sini
Apa kata di sana
Kalau ku pilih di sana
Di sini akan terluka
Perlukah aku pilih keduanya
Bahagi kasih adil-adilnya

Sungguh ku merasa resah
Untuk menilai sesuatu yang indah
Namunku ada pepatah
Yang aku gubah...

Di sana hanyalah menanti
Sampai bila pun ku tak pasti
Bertanya khabar melalui tinta
Jarang sekali bertemu muka
Namunku tahu dia setia

Dan di sini tetap menunggu
Berada jelas di mataku
Kasih tak luak terhadap aku
Sanggup menunggu kata putusku
Sayang ketabahanmu menawanku


Ku terima satu nota
Ringkas tulisannya
Dia sedia undur diri
Dan memaafkanku
Katanya anggap ini satu mimpi
Yang datang sekadar...
Untuk menguji...

6 comments:

FarahHanimMohdFauzi said...

ni nape ni...rami sgt ke yg tgh menunggu adik akak nie???xpo la...janji jemput akak kawin nanti eh..

azhar shoib said...

hahaha..
mne de..
saja ltak lirik lagu kat sini..
xde keja..
hehe..
sape la nk kat saya ni...
muahahaha...
insyaAllah azhar jmput akak ms kawen nnt..
jgn lupa jmput azhar ek ms akak kawen.
hehe..

wawaHusin said...

meh nk ckp..aku x suka lagu ni.. aku benci lagu ni. lagu org curang!!!

azhar shoib said...

curang ke??
ak rs dia x curang..
cuba hayati btul2..
dia setia kot..
tp keadaan wt dia serba salah..
last2 awek dia yg undurkn diri, bkn dia yg mntak clash..
hoho~~

wawaHusin said...

dia curang la..dh ade awek yg kt "sana" tp bercinta lg dgn awek yg kt "sini". sbb tu la dia jd serba salah. sape soh psg dua..curang!! setialah pd yg satu. yg kt "sana" bkn men setia lg..huh

azhar shoib said...

lol..
mula2 kn dia xnk..
pstu org 2 asyik dok usha dia, last2 dia trkenan..
tp dia still syg yg di 'sana'..
huhu~~